Ve čtvrtek a pátek 28. - 29. 9. bude naše prodejna zavřena. Objednávky přijaté na e-shopu budeme vyřizovat v pondělí.

Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

22. 9. 2017, 10:21Pavel

rychlost, spolehlivost

Hodnocení:

18. 9. 2017, 09:43anonym

  • Rychlost, ochota
Rychlé vyřízení objednávky, možnost vyzkoušet, ochota a znalost prodejce

Hodnocení:

28. 8. 2017, 08:06Kudan

  • rychlé dodání
  • komunikace (v případě problému ihned informují)
  • bezproblémové dodání i těžkých zásilek
  • nakupuji zde pravidelně
  • nelze platit kartou online
Naprosto v pohodě obchod. Nakupuji zde rád. Doporučuji!

Hodnocení:

21. 8. 2017, 07:40Radek

  • Cena , kvalita zboží , komunikace.
  • nic

Hodnocení: