Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

22. 5. 2019, 10:31anonym

  • Jediny obchod s poradnym zelezem a opravvdu profesionalnim
  • na domaci i verejnou posilovnu neznicitelny zaklad
  • vyborna podpora a komunikace
  • vyroba nacini na zakazku na spickve urovni
Opravdu jedniy me znamy obchod s kvalitnim posilovnovym nacinim ktere prezije i vase vnuky a neni jen zarive a nablyskane ala decatlon a podobne hruzy

Hodnocení:

18. 5. 2019, 13:06anonym

  • široký sortiment

Hodnocení:

11. 5. 2019, 11:05anonym

  • Komunikuje, snaží se maximálně vyjít vstříc.
Obchod Hsport.cz mohu z vlastní zkušenosti vřele doporučit.

Hodnocení:

5. 5. 2019, 14:09anonym

rychlé zaslání

Hodnocení: