Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

20. 4. 2018, 20:43anonym

  • Rychlí

Hodnocení:

13. 4. 2018, 17:46anonym

je to první zkušenost a dobrá

Hodnocení:

3. 4. 2018, 09:52anonym

  • Rychlá reakce na objednávku. Dobrá komunikace o stavu objednávky.

Hodnocení:

2. 4. 2018, 16:04anonym

Spolehlivý obchod,zboží doručeno včas a vpořádku - dopručuji.

Hodnocení: