Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

17. 2. 2019, 10:19anonym

  • Zástupce obchodu mě, krátce po objednání zboží, zatelefonoval a omluvil se, že zboží nemůže dodat.

Hodnocení:

15. 2. 2019, 13:23anonym

  • Rychlost, nabidka a prijemny pristup v prodejne a vysvetleni produktu k peci a pouzivani

Hodnocení:

9. 2. 2019, 11:38anonym

příjemné jednání, doručení a instalace až do bytu

Hodnocení:

5. 2. 2019, 23:50anonym

Vše proběhlo v pořádku.

Hodnocení: