Vyřešit dietní stravu při noční směně

#587 24. 5. 2011

Pavli Malkusová: Dobrý den,potřebovala bych poradit co bych mohla na noční směně jíst místo normálního jídla....chodím pravidelně cvičit a nedaří se mi hubnout,mám nadváhu asi 15 kg.Držím se zásad zdravé výživy ,ale ty noční nevím jak vyřešit.Děkuji za radu

Hsport

Dobrý den. Proces hubnutí a přibírání je ovlivněn mnoha faktory, často i psychickým vypětím. Pokud chodíte na noční směny, máte to ještě složitější. Zjednodušeně řečeno, měla byste (bez ohledu na denní dobu) dodržovat klasický stravovací režim, jako v průběhu dne. Tzn. snažit se jíst každé tři hodiny, vyvarovat se "rychlých cukrů" (sladkostí, sušenek, bílého pečiva) a namísto nich jíst luštěniny, celozrnné pečivo, vysokoprocentní šunku, zeleninu, maso. Až se bude blížit konec směny (čas spánku), zvolte jako poslední jídlo tvaroh, jogurt s oříšky, či něco podobného bohatého na bílkoviny a zdravé tuky a především chudé na sacharidy. Jako náhradu stravy lze zvolit kvalitní vysokoprocentní protein, ale užívejte ho spíše jako doplněk, než jako náhradu. Např. když Vás honí mlsná - je přeci jenom sladký, zasytí, a nelze z něho přibrat na tucích. Rozhodně nedoporučuji normální stravu vynechávat.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

20. 4. 2018, 20:43anonym

  • Rychlí

Hodnocení:

13. 4. 2018, 17:46anonym

je to první zkušenost a dobrá

Hodnocení:

3. 4. 2018, 09:52anonym

  • Rychlá reakce na objednávku. Dobrá komunikace o stavu objednávky.

Hodnocení:

2. 4. 2018, 16:04anonym

Spolehlivý obchod,zboží doručeno včas a vpořádku - dopručuji.

Hodnocení: