Hledáme nového kolegu/kolegyni na brněnskou prodejnu - více zde

Tekutiny

#298 9. 11. 2010

radim: Asi hodinu pred treninkem beru l-carnitin, 40 min pred cellex s 2 deci vody, behem treninku vypiji pres pul litru tekutin, 15 min po treninku COMPLETE WHEY PROTEIN s hroznovym cukrem s 4 deci vody. potom pevnou stravu a asi hodku a pul po treninku tesne pred spanim nocni protein s 3 deci vody. Po tomhle vsem jsem nafouklej a nalitej. Doposud jsm byl s touhle kombinaci spokojen, ale vzhledem ke zmene zamestani jsem musel presunout trenink pozdeji navecer a tim se mi nakupily tyhle tekutiny na pomerne kratky cas. Nevim jakou bych mel udelat zmenu abych nemel tak velky prijem tekutin. Dekuji za radu

Hsport

Dobrý den,

i já se potýkám s obdobným problémem. Bohužel hydratace patří mezi velice důležité aspekty a nelze ji opomíjet. Ve výsledku se musíte smířit s tím, že budete v noci navštěvovat WC. Můžete trošku zvednout příjem soli v domnění, že to bude lepší. Rozhodně bych ale tekutiny nesnižoval.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

24. 9. 2018, 00:19anonym

  • rychlost dodání
  • bezproblémová komunikace

Hodnocení:

22. 9. 2018, 12:01anonym

Proforma faktura dorazila s týdenním zpožděním, mezitím jsem si zboží koupila jinde

Hodnocení:

21. 9. 2018, 16:09anonym

spokojenost

Hodnocení:

21. 9. 2018, 12:58anonym

  • ceny
  • Cz výroba
  • sortiment
  • komunikace
  • spolehlivost

Hodnocení: