Zdravotní rizika

#1424 3. 9. 2013

Honza: Dobrý den,

četl jsem, že stimulanty růstového hormonu občas způsobují zvětšení vnitřních orgánů, vyšší krevní tlak, nebo dokonce cukrovku... Jak velká jsou rizika?

Děkuji za odpověď!

JJ
Dotaz k produktu: Aminostar SRH 100 cps

Hsport

Dobrý den,

příznaky, které popisujete, jsou způsobeny spíše užíváním anabolických steroidů, než GHS. Ty totiž zvednou hladinu hormonů nepřiměřeně, což může vést k podobným potížím. Naproti tomu stimulanty růstového hormonu, jako je GHS, obsahují pouze látky, ze kterých tělo vytváří hormony běžně a to v přiměřené výši. Dojde tedy tedy pouze k takovému zvýšení, které je pro tělo normální a které s sebou nenese žádná zdravotní rizika.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

15. 2. 2019, 13:23anonym

  • Rychlost, nabidka a prijemny pristup v prodejne a vysvetleni produktu k peci a pouzivani

Hodnocení:

9. 2. 2019, 11:38anonym

příjemné jednání, doručení a instalace až do bytu

Hodnocení:

5. 2. 2019, 23:50anonym

Vše proběhlo v pořádku.

Hodnocení:

28. 1. 2019, 20:13anonym

  • Zboží bylo rychle nachystáno k odběru
  • Široký sortiment věcí pro cvičení, takže jsem ještě nakoupil něco do zásob
  • Rychlá, přímá komunikace

Hodnocení: