Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

3. 4. 2017, 16:23Melda

  • Přijatelná cena, komunikace v případš nedostupnosti zboží.

Hodnocení:

26. 3. 2017, 15:24Evelin

S nákupem jsem spokojená

Hodnocení:

19. 3. 2017, 17:37anonym

  • Rychlost.
  • Nebyla mi zaslána se zbožím faktura.
Chtěl bych se zeptat zda mi pošlete také fakturu pro případnou reklamaci. Děkuji

Hodnocení:

13. 3. 2017, 19:52anonym

  • Přehlednost a jasnost webu
  • Rychlé vyřízení objednávky
  • Možnost vyzvednutí v zásilkových místech
  • Informovanost o stavu objednávky a zásilky

Hodnocení: