Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

19. 2. 2017, 20:00standah38

  • - široký sortiment
  • - ochotný personál
  • - rychlost dodání
  • - žádné
S nákupem jsem velmi spokojena, tel. komunikace obchodu výborná, velmi ochotní prodavači

Hodnocení:

18. 2. 2017, 19:59Petr Chomutov

  • Dobrá cena, spolehlivost a rychlost dodání
Dobrý obchod, rád zde nakupuji

Hodnocení:

15. 2. 2017, 15:05alba

Vše OK doporučuji

Hodnocení:

13. 2. 2017, 12:04Aleš

  • Rozmanitost sortimentu
  • Málo video návodů.
Vřele doporučuji

Hodnocení: