Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

22. 1. 2017, 13:53anonym

Super nakup. Vyuzila jsem konzultace po telefonu a maximalni spokojenost. Obchod mi byl doporucen a potvrdil sve kvality. Tez doporucuji.

Hodnocení:

19. 1. 2017, 18:28Jana M.

Velmi rychlá komunikace a vyřízení.

Hodnocení:

17. 1. 2017, 15:36D.

Doporučuji, jen trochu vyssi cena nez jinde, ale s možností vyzkouset v prodejne jsem se vyhla vraceni zbozi. Kamenna prodejna v Brne=vyzvednuti zdarma pobliz bydliste.

Hodnocení:

16. 1. 2017, 11:42anonym

  • pohodlný nákup z domova
  • žádné
zboží, které jsem již delší dobu nemohla nikde sehnat

super!

Hodnocení: