Záruční oprava-výměna

#797 25. 9. 2011

Zuzana Bialková: Dobrý den,
při první manipulaci s pulsmetrem, kterýjsme u vás zakoupili, došlo k utržení pásku, takže bych se ráda zeptala, jak máme zboží reklamovat.

Předem děkuji za odpověď

Hsport

Dobrý den, zašlete nám prosím zboží na adresu Hsport, Nováčkova 11, 61200 Brno, nebo nám ho zaneste na brněnskou prodejnu (stejná adresa), společně s účtenkou a Vašimi kontaktními údaji. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

8. 12. 2016, 14:10Michal K

Doporučuji.

Hodnocení:

29. 11. 2016, 18:10anonym

  • K trenažeru byla nekvalitně přibalena podložka. Ta byla drobně poškozena dopravou.

Hodnocení:

21. 11. 2016, 17:20anonym

  • Chybí zpětná vazba u toho zboží, které už není k dispozici.
Objednal jsem si zboží, potom jsem byl kontaktován, že bohužel už v té konfiguraci, co jsem měl objednanou, zboží není, tak jsem musel vzít za vděk s jiným. Dodávka pak sice byla rychlá, ale přece mě to trochu zklamalo. Bohužel už jsem neměl čas to shánět jinde.

Hodnocení:

20. 11. 2016, 10:21Aleš

Doporučuji

Hodnocení: