proteiny?

#62 11. 3. 2010

Alena Hájková: Synovec vyjádřil přání dostat k narozeninám něco na podporu růstu svalové hmoty. V posilovně začal před 2 měsíci, je atletické ale štíhlé postavy, 19 let. Koktejl by zvládl jen v jahodové příchuti. Poraďte mi mám nulové zkušenosti.

Hsport

Dobrý den,
základním předpokladem po nabírání svalové hmoty je strava. Pokud nebude mít váš synovec vyřešenou stravu, tak mu v podstatě nepomůže žádný doplněk. Nepíši to z důvodu nějakého odrazování, ale spíše ke správnému nasměrování co se týče jídelních návyků. Strava by měla obsahovat přibližně 2g bílkovin na 1 kg tělesné hmotnosti (pro 75kg vážícího jedince musí být přibližně 150g bílkovin) a dostatek sacharidů. Bílkoviny by přibližně z poloviny měly být doplňovány ve formě práškové (gainery nebo proteiny). Množství sacharidů se odvíjí od rychlosti metabolismu, což znamená, že pro rychlý metabolismus dáváte tělu více kalorií a pro pomalý méně. Optimum je kolem 5 - 6g sacharidů na 1 kg tělesné hmotnosti. Množství tuku regulovat dle potřeby. Vzhledem k tomu, že má váš synovec poměrně rychlý metabolismus, tak bych rozhodně doporučil nějaký gainer (směs sacharidů a proteinů). Velice kvalitní a chutný je např.HEAVYWEIGHT GAINER 900 od společnosti Champion Nutrition. Začněte na doporučeném dávkování a každý týden postupně přidávejte.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

20. 5. 2017, 23:13BABUCHA

  • KVALITA ZBOŽÍ
  • NIC
RYCHLOST DODÁNÍ,KVALITA ZBOŽÍ

Hodnocení:

17. 5. 2017, 08:42anonym

  • Rychle dodani
Doporucuji

Hodnocení:

16. 5. 2017, 14:26borůvka

  • pěkné ceny, dostupnost zboží
  • nemá slabiny
naprostá spokojenost

Hodnocení:

12. 5. 2017, 07:12Jul

  • flexibilita, dobrá cena
  • neviděl jsem
doporučuji

Hodnocení: