tréninkový plán

#339 3. 12. 2010

Petr: Dobrý den,jsem cylkista jezdim Down hill na zimu jsem kolo uplně vynechal a začal sem posilovat sestavil sem si plán cviceni Biceps 4x10,Triceps 4x10,prsa 4x10,břišní svaly 20,Ramena 4x10,předloktí 4x10. jinak nohy cvicim tak ze chodim běhat,jezdim na bežkách + lyže,snowboard prosim o radu popripade sestavit nejaky trenink ale chtel bych tam vsechny tyhle cviky cvicim 3dny v týdnu pondeli, streda a patek dekuji budu vdecnej za vasi pomoc a radu.

Hsport

Dobrý den,

osobně bych rozpis moc neměnil. Pouze bych asi snížil počet sérií ze 4 na 3, protože menší množství spíše Vašemu tělu prospěje. Volba cviků záleží především na signálech Vašeho těla. Pro Vás je nejdůležitější procvičit celé tělo minimílně 1x týdně. Zkuste koncept 3 tréninků týdně v dané kombinaci.

PO: trénink - prsa + biceps + předlokti

ST: trénink - záda + ramena + břicho

PA: trénink - nohy + triceps + lýtka

Na nohy dejte třeba jen 2 cviky, zbytek doženete při běhu či jiné aerobní aktivitě.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

22. 1. 2017, 13:53anonym

Super nakup. Vyuzila jsem konzultace po telefonu a maximalni spokojenost. Obchod mi byl doporucen a potvrdil sve kvality. Tez doporucuji.

Hodnocení:

19. 1. 2017, 18:28Jana M.

Velmi rychlá komunikace a vyřízení.

Hodnocení:

17. 1. 2017, 15:36D.

Doporučuji, jen trochu vyssi cena nez jinde, ale s možností vyzkouset v prodejne jsem se vyhla vraceni zbozi. Kamenna prodejna v Brne=vyzvednuti zdarma pobliz bydliste.

Hodnocení:

16. 1. 2017, 11:42anonym

  • pohodlný nákup z domova
  • žádné
zboží, které jsem již delší dobu nemohla nikde sehnat

super!

Hodnocení: