Tekutiny

#298 9. 11. 2010

radim: Asi hodinu pred treninkem beru l-carnitin, 40 min pred cellex s 2 deci vody, behem treninku vypiji pres pul litru tekutin, 15 min po treninku COMPLETE WHEY PROTEIN s hroznovym cukrem s 4 deci vody. potom pevnou stravu a asi hodku a pul po treninku tesne pred spanim nocni protein s 3 deci vody. Po tomhle vsem jsem nafouklej a nalitej. Doposud jsm byl s touhle kombinaci spokojen, ale vzhledem ke zmene zamestani jsem musel presunout trenink pozdeji navecer a tim se mi nakupily tyhle tekutiny na pomerne kratky cas. Nevim jakou bych mel udelat zmenu abych nemel tak velky prijem tekutin. Dekuji za radu

Hsport

Dobrý den,

i já se potýkám s obdobným problémem. Bohužel hydratace patří mezi velice důležité aspekty a nelze ji opomíjet. Ve výsledku se musíte smířit s tím, že budete v noci navštěvovat WC. Můžete trošku zvednout příjem soli v domnění, že to bude lepší. Rozhodně bych ale tekutiny nesnižoval.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

20. 5. 2017, 23:13BABUCHA

  • KVALITA ZBOŽÍ
  • NIC
RYCHLOST DODÁNÍ,KVALITA ZBOŽÍ

Hodnocení:

17. 5. 2017, 08:42anonym

  • Rychle dodani
Doporucuji

Hodnocení:

16. 5. 2017, 14:26borůvka

  • pěkné ceny, dostupnost zboží
  • nemá slabiny
naprostá spokojenost

Hodnocení:

12. 5. 2017, 07:12Jul

  • flexibilita, dobrá cena
  • neviděl jsem
doporučuji

Hodnocení: