Tekutiny

#298 9. 11. 2010

radim: Asi hodinu pred treninkem beru l-carnitin, 40 min pred cellex s 2 deci vody, behem treninku vypiji pres pul litru tekutin, 15 min po treninku COMPLETE WHEY PROTEIN s hroznovym cukrem s 4 deci vody. potom pevnou stravu a asi hodku a pul po treninku tesne pred spanim nocni protein s 3 deci vody. Po tomhle vsem jsem nafouklej a nalitej. Doposud jsm byl s touhle kombinaci spokojen, ale vzhledem ke zmene zamestani jsem musel presunout trenink pozdeji navecer a tim se mi nakupily tyhle tekutiny na pomerne kratky cas. Nevim jakou bych mel udelat zmenu abych nemel tak velky prijem tekutin. Dekuji za radu

Hsport

Dobrý den,

i já se potýkám s obdobným problémem. Bohužel hydratace patří mezi velice důležité aspekty a nelze ji opomíjet. Ve výsledku se musíte smířit s tím, že budete v noci navštěvovat WC. Můžete trošku zvednout příjem soli v domnění, že to bude lepší. Rozhodně bych ale tekutiny nesnižoval.

Návrat na přehled dotazů

Ověřeno našimi zákazníky

29. 11. 2016, 18:10anonym

  • K trenažeru byla nekvalitně přibalena podložka. Ta byla drobně poškozena dopravou.

Hodnocení:

21. 11. 2016, 17:20anonym

  • Chybí zpětná vazba u toho zboží, které už není k dispozici.
Objednal jsem si zboží, potom jsem byl kontaktován, že bohužel už v té konfiguraci, co jsem měl objednanou, zboží není, tak jsem musel vzít za vděk s jiným. Dodávka pak sice byla rychlá, ale přece mě to trochu zklamalo. Bohužel už jsem neměl čas to shánět jinde.

Hodnocení:

20. 11. 2016, 10:21Aleš

Doporučuji

Hodnocení:

19. 11. 2016, 22:36smita

  • profesionalita
  • nevim
cena, dostupnost, profesionalita - jsem spokojený

Hodnocení: